تکنولوژی Big Memory Cloud

در حالی که شرکت ها به انتقال مراکز داده‌ی زیرساخت خود خود به ارائه دهندگان ابری مانند خدمات وب آمازون (AWS)، Microsoft Azure، Oracle Cloud و Google Cloud ادامه می دهند، متوجه می شوند که برخی از این برنامه‌ها که نسبت به خطاها مقاوم نیز نیستند، بیش از حد انتظار هزینه دارند. همچنین استفاده موقت و بی اساس از فضای ابری برای شرکت‌ها نیز مشکل ساز است.

در سرویس‌های مختلف از این موضوع با اصطلاحاتی مثل Spot Instance (AWS

 Low-Priority VM(AzurePreemptible VM (Google) یاد میشود. این منابع موقتی هستند و میتوانند در زمان بسیار کوتاهی از دسترس خارج شوند. به طوریکه اگر شرکتی از این منابع استفاده کند و نمونه قبل از دسترسی منابع دیگر استخراج شود، آن داده حذف می شود.

MemVerge توسعه دهنده راه حل‌های حافظه محور و چند ابری با پرداختن به این مسئله که چه راهکاری برای اضافه کردن سرویس‌های نامقاوم در برابر خطا و غیر قابل جابه‌جایی به فضا و سرویس‌های ابری وجود دارد از فناوری Big Memory Cloud (فضای ابری با مموری بزرگ) در روز Cloud Field رونمایی کرد. اولین سرویس ابری طراحی شده با معماری

Big Memory Cloud از سه ماهه اول سال 2022 در ابرهای عمومی در دسترس خواهد بود.

همه برنامه ها برای فضای ابری طراحی نشده اند

اکثر برنامه های سنتی و حدود 50 درصد از برنامه های بومی فضای ابری بستگی به وضعیت سیستم دارند. این بدان معناست که این برنامه‌ها به داده‌های حیاتی که یا در حافظه هستند یا در حافظه‌های ذخیره سازی دائمی هستند، وابسته هستند. هنگامی که یک وقفه رخ می دهد، به عنوان مثال: به دلیل نقص سخت افزار یا نرم افزار. داده های حیاتی از بین می روند و این برنامه‌ها نمی توانند به خوبی بازیابی شوند. این خرابی‌ها میتوانند منجر به از کارافتادگی و راه اندازی مجدد شوند که در نتیجه باعث از دست رفتن اطلاعات حیاتی و میزان پیشرفت در کار شود.

معرفی MemVerge Big Memory Cloud

MemVerge فناوری Big Memory Computing را توسعه می‌دهد که می‌تواند برنامه‌های حالت‌دار، از جمله حالت‌های حافظه آنها را در AppCapsules کپسوله کند. که این AppCapsule می‌تواند در سرویس‌های تحمل خطای ابری(cloud fault tolerance) برای ارائه خدماتی از قبیل بازیابی فوری و حرکت درون ابری برای cloud bursting و انتقال ابر به ابر استفاده شود. MemVerge چشم انداز حافظه‌های پایدار را بررسی کرده و نرم افزاری را توسعه داده است تا به PMem (Persistent memory-حافظه‌های پایدار) اجازه دهد در مقابل استفاده از آن به عنوان کش یا گسترش دهنده حافظه، پتانسیل خود را افزایش دهد. این شرکت از آنچه Big Memory computing می‌نامد استفاده می کند تا محیط های فقط DRAM را به محیط های حافظه با چگالی بالاتر و هزینه های کمتر تبدیل کند که هم از DRAM و هم Intel PMem استفاده می کند. به اینصورت که با مجازی سازی این دو در یک مخزن حافظه تعریف شده توسط نرم افزار، خدمات تعریف شده توسط نرم افزار را نیز ارائه می دهد. علاوه بر موارد فوق، این نرم افزار یک لایه انتزاعی را ارائه می دهد که به همه برنامه های کاربردی در یک مرکز داده اجازه می دهد تا از انواع جدیدی از حافظه، اتصالات داخلی حافظه، پردازنده ها و تخصیص دهنده های حافظه برای رسیدگی به برنامه ها و بارهای کاری بهره مند شود.

 

تصاویری از رابط کاربری این تکنولوژی

 

فناوری حافظه بزرگ ابری MemVerge چگونه کار می کند

  • AppCapsule ها با گرفتن تمام داده های لازم برای راه اندازی مجدد برنامه در همان نقطه زمانی، بدون تغییر در برنامه ساخته می شوند.
  • سرویس‌های تحمل خطا(Fault-Tolerance) و قابلیت انتقال(Mobility) با زمان‌بندی‌ سرویس‌های ابری و پلت‌فرم‌های هماهنگ‌سازی برنامه‌های بومی ابری یکپارچه شده‌اند.
  • سرویس تحمل خطا می تواند از یک برنامه وابسته به حالت در حال اجرا بر روی هر نوع نمونه پیش آمده محاسباتی، محافظت کند.
  • سرویس انتقال می تواند یک برنامه در حال اجرا و حالت دار را از هر حالتی به حالت دیگر منتقل کند.

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش