vSAN 7 Update 3

امروز VMware در وبلاگ خود اعلام کرد: " vSAN با بیش از 30،000 مشتری، به نوآوری خود ادامه می دهد. ما مشتاق هستیم که vSAN 7 Update 3 را اعلام کنیم ، که زیرساخت های انعطاف پذیر ، مقاوم و آماده آینده را ارائه می دهد." لازم به ذکر است که علاوه بر این مشتریان vSAN بیش از 80 درصد سازمان‌های موجود در رنکینگ Global 2000 را نیز در لیست مشتریان خود دارد.

vSAN یک مدل عملیاتی مشترک برای edge ، cloud یا data center مرکزی ارائه می دهد. در این بروز رسانی مقاومت این پلتفرم افزایش پیدا کرده و همچین عملیات‌ها ساده‌تر شده‌اند.

توپولوژی stretched clusters  در vSAN توپولوژی قدرتمندیست که انعطاف پذیری کامل را برای محیط فراهم می کند حتی اگر یک مکان جغرافیایی به دلایلی در دسترس قرار نداشته باشد.

 

 

 

 

vSAN 7 Update 3 در صورت عدم دسترسي به يكي از سايتهاي داده که ممکن است نتیجه یک اتفاق برنامه ريزي شده و يا نشده دستگاه Host باشد ، دسترسی به داده ها را بهبود مي بخشد. این امر به بهبود دسترسی به داده ها کمک می کند و اجازه می دهد VM ها در سطح سایت محافظت شوند و داده ها در صورت آفلاین بودن یک سایت داده و دستگاه میزبان همچنان قابل دسترسی باشند.

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش