معرفی VMware Skyline
یک سرویس پشتیبانی فعال(در لحظه و متناسب با تغییرات لحظهای سیستم و نحوه استفاده مشتری) در کنار سرویس پشتیبانی جهانی VMware است.
VMware Skyline دادههای استفاده از محصولات را به صورت خودکار و امن، تجمیع و تجزیه و تحلیل میکند تا به صورت فعالانه مشکلات احتمالی را شناسایی کند و به مهندسین پشتیبانی فنی VMware کمک میکند تا زمان حل و فصل مشکلات را کاهش دهند.
این امر باعث می شود تعاملات دقیق تر و آگاهانه تری بین مشتریان و VMware بدون سرمایه گذاری طولانی مدت، توسط مهندسین پشتیبانی فنی ایجاد شود. این قابلیت ها عملیات پشتیبانی را از حالت انفعالی و روند خرابی/تعمیر به حالت پویا، پیش بینی کننده و آینده نگرانه تبدیل می کند که بازده بیشتری را برای سرمایه گذاری سازمانها در بخش پشتیبانی فراهم میکند.
VMware Skyline Collector
این سرویس به صورت خودکار و امن دادههای استفاده از محصول و مجموعه اتفاقات، تغییرات و سوابق پشتیبانی را جمع آوری میکند. این اطلاعات رمزنگاری شده و سپس به شرکت VMware ارسال میشوند تا مورد آنالیز و بررسی قرار بگیرند.
VMware Skyline Advisor
بعد از بررسی اطلاعات ارسال شده مشتریان میتوانند پیشنهادات، یافتهها و توصیههای لحظهای خود را در Skyline Advisor مشاهده کنند. Skyline Advisor یک برنامه خودمختار و مبتنی بر وب است که در My VMware قابل دسترسی است. این برنامه در صورت تقاضا به مشتریان توصیههای پشتیبانی فعال(متناسب با شرایط لحظهای سیستم) را ارائه میدهد.
مزایای VMware Skyline و نتایج آن
- جلوگیری از مشکلات به صورت پویا و فعالانه.
- حل ریشهای مشکلات و نه فقط علائم و نتایج آنها.
- افزایش امنیت ، قابلیت اطمینان و بهره وری.
- محمدوده تمرکز فعالان IT را از حل مشکلات به تلاشهایی با ارزشتر برای کسب و کار تغییر میدهد.
که در نتیجه باعث جلوگیری از:
- 1.5 میلیون دلار هزینه تعطیلی سالانه سیستم های IT در کسب و کارها.
- 60% خطاهای دسترسی، عملکردی و خطاهای ناشی از تنظیمات اشتباه.
- 545 ساعت هدر رفت بهره وری کارکنان به علت تعطیلی سیستم های IT .
و موارد دیگری ازین قبیل ...
محصولات پشتیبانی شده توسط Skyline
- VMware vSphere
- VMware NSX
- VMware vSAN
- VMware vRealize Operations
- VMware Horizon
