سرویس‌های فایل در vSAN

در این قسمت ، ما تصمیم داریم تا نگاهی عمقی به خدمات و سرویس‌های فایل در vSAN بیاندازیم ، بالاخص ، پشتیبان گیری(Backup) از طریق Snapshot و با استفاده از PowerCLI.

احتمالا تا به حال این جمله‌ی معروف را از متخصصین IT و شبکه شنیده‌اید که بهترین دارایی و مهره شما در این فضا داده‌ها هستند. و با توجه به این که حجم داده‌های بدون ساختار در حال افزایش است، مدیریت و محافظت از این داده‌ها برای سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. خوشبختانه ، سرویس vSAN native file (فایل‌های بومی) برای ساده سازی مدیریت و عملیات روی داده ها کار می‌کند.

vSAN 7 Update 2 قابلیت‌های خدمات فایل را با معرفی SBM و NFS افزایش می دهد. توانایی استفاده از vSAN Snapshots به عنوان منبع پشتیبان در مقایسه با اشتراک فایل به صورت مستقیم(Direct file sharing) به این معنی است که کاربران می توانند از مشکلاتی مانند قفل کردن فایل‌ها و تاثیرات عملکردی که به دلیل پشتیبان‌گیری از طریق اشتراک مستقیم فایل به وجود می‌آید جلوگیری کنند.

 اما در حالی که ارائه دهندگان پشتیبان گیری برای ترکیب و اجرای این منطق جدید کار می کنند ، مشتریان و کاربران می توانند از PowerCLI و PowerShellبرای ایجاد Snapshotها و استفاده از آنها به عنوان منبع پشتیبان گیری استفاده کنند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش